عصر ایران

محل لوگو

پرسشنامه مهارت های مقابله ای 45 سوالی


هر فردی در زندگی خود با مشکلاتی روبرو شده و در موقعیتهای استرس زا قرار می گیرد.استرس جزئی از زندگی روزمره بوده و نقشی اساسی در بقای انسانها ا یفا می کند. درواقع استرس می تواند تاثیری مثبت روی سلامت جسمانی وروانی فرد داشته باشد. نکته اساسی آن است که تعداد و مقدار موقعیتهای استرس زایی که با آن مواجه می شویم مهم نیست، مهم ادراک و تفسیر ما از موقعیتها، نحوه واکنش ما و معنایی است که به آن می بخشیم. این فرآیند هم بنوبه خود به میزان توانایی فرد در مقابله با مشکلات روزمره و بطور کلی استرس بستگی دارد که به آن مهارتهای مقابله ای(Coping Skills) می گوییم.
آزمون حاضر نیز به همین منظور یعنی سنجش میزان توانایی فرد در برخورد با موقعیتهای استرس زا طراحی شده است. این آزمون دارای 45 ایتم است که هر کدام یک موقعیت را توصیف می کند. آزمودنی بعد از خواندن هر آیتم مشخص می سازد کدام گزینه بهتر در مورد او صدق می کند.

تعداد سوالات: 45

تعداد صفحات: 5

شامل: پرسشنامه - نمره گذاری

نوع فایل: WORD


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 262

برچسب های مهم

عصر ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما