عصر ایران

محل لوگو

نمونه تفسیر تست mmpi - نمونه انجام شده آزمون mmpi - (دو نمونه1)


نمونه تفسیر تست mmpi - نمونه انجام شده آزمون mmpi - (دو نمونه1)

 

تعداد صفحات: 47 (دو نمونه گزارش کار به همراه جداول و نمودارها)

نوع فایل: WORD

+ فایل هدیه: پرسشنامه 370 سوالی MMPI و پرسشنامه 566 سوالی MMPI

 

نمونه های اجرا شده، کلیه جداول و نمودارهای Validity and K Corrected Clinical Scales و VALIDITY & CLINICAL SCALES و Harris-Lingoes and Social Introversion Subscales و ... را دارد.

 

فهرست مطالب:

1-مقیاسهای اعتباری و بالینی

1-1مقیاسهای اعتباری

2-1مقیاس های بالینی

2-خرده مقیاس های هریس- لینگوز

3-خرده مقیاس های درونگرایی اجتماعی

4-مقیاس های محتوایی

5-مقیاس های محتوایی مولفه ایی

6-مقیاس های تکمیلی

 

بخشی از متن نمونه اول:

2-1مقیاس های بالینی :

مقیاس1(Hs) : نمره 35=T نشان دهنده فقدان شکوه های بدنی و نبود نگرانی های وابسته به سلامت است.

مقیاس2 (D): نمره 81=T با در نظر گرفتن شرح حال آزمودنی حاکی از علایم ذیل است:

آزمودنی احساس ناخشنودی و ملال می کند، نسبت به آینده بسیار بدبین و ناامید است، بی بنیگی نشان می دهد، از صحبت کردن امتناع می ورزد و کندی روانی حرکتی دارد، تمرکز ضعیف است، احساس می کند که در تحصیل شکست خورده است، انگیزه پیشرفت قوی ندارد، درونگرا، گوشه گیر و منزوی است، فردی تحریک پذیر و زود رنج است، و صحبت از اقدام به خودکشی می کند.

مقیاس3 (Hy): نمره 54 =T نشان می دهد که آزمودنی فردی خودشیفته و خود رای و خودمحور است و از نظر روانشناختی خام و کودک صفت است و خصومت و تنفر خود را به طور مستقیم نشان نمی دهد.

مقیاس 4 (Pd): نمره 63=T نشان می دهد که آزمودنی روابط جنجالی و پرآشوبی با خانواده دارد، مشکلات زناشویی دارند و فردی خودشیفته، خودرای است.

مقیاس5(Mf) : نمره 67=T نشان می دهد که آزمودنی بیشتر گرایش دارد که فعالیت هایی که به طور کلیشه ای مردانه است تا زنانه شرکت کند.

مقیاس6(Pa) : نمره 59=T نشان می دهد که آزمودنی استعداد و زمینه پارانویید شدن را دارد، حساسیت زیادی دارد و نسبت به نظر دیگران خیلی حساس است، دلیل تراشی می کند و به خاطر مشکلات خود دیگران را سرزنش می کند، بدگمان و مقاوم است، خصومت و تنفر دارد و اهل بحث و جدل است، و دوست ندارد درباره مشکلات هیجانی خود صحبت کند.

 

بخشی از متن نمونه دوم:

شکل بندی نیمرخ:

32/23

آزمودنی احساس عصبانیت، تنیدگی، نگرانی و اغلب مشکلات خواب دارد واحساس نومیدی، غمگینی، افسردگی و افکار خودکشی دارد و همچنین احساس خستگی، فرسودگی و ضعف دارد. شخصی منفعل ، مطیع و وابسته ای است وتردید های نفس و احساساتی از قبیل بی کفایتی، ناامنی و در ماندگی را دارند و رفتار های کمک خواهی از دیگران را دارند. آزمودنی تکانه هایش را تحت کنترل دارند و در برابر ابراز احساسات مشکل دارد و ممکن است بیشتر اوقات آنرا فرو نشاند. واز نظر اجتماعی احساس بی کفایتی می کنند و تمایل دارند که از مشارکت اجتماعی اجتناب کنند.

82/28

آزمودنی احساساتی از قبیل اضطراب، بی تابی، تنیدگی و بی قراری را دارد و از اختلال خواب، ناتوانی در تمرکز، اغتشاش فکری و فراموشی نیز در او وجود دارد. و شکایت های جسمانی نیز در او وجود دارد. بیشتر اوقات تحریک پذیر و رنجیده خاطر است. فرد نسبت به واکنش های دیگران حساس تر است و به انگیزه های دیگران کاملا بدگمان می باشد. و فرد از روابط بین فردی نزدیک پرهیز می کند و از نظر عاطفی از دیگران فاصله می گیرد.

72/27

آزمودنی مضطرب، عصبی، تنیده و بی قرار است او شدیدا نگران است و در برابر تهدید های واقعی و خیالی آسیب پذیر است و شخص مسایل را قبل از اینکه اتفاق بیفتد پیش بینی می کند و در برابر کوچکترین فشار روانی واکنش شدید نشان می دهد و افکار وسواسی و رفتار های اجباری و علایم جسمانی نیز در او وجود دارد. و علایم افسردگی مرضی از قبیل ناامیدی، کاهش وزن، کاهش انرژی و کندی فرایندهای تفکر و افکار خودکشی وجود دارد.

83/38

آزمودنی به لحاظ روانی تا حد زیادی آشفته است ومضطرب، عصبی و تنیده است ترسو و نگران است و انواع هراس ها را نیز دارد. افسردگی و احساس نومیدی را دارد و حتی در تصمیم گیری های جزیی مشکلاتی دارد و همچنین شکایت های جسمانی نیز در آزمودنی وجود دارد و وقتی درباره شکایت ها و مشکلات او صحبت می شود دچار ابهام و سردرگمی می شود و طفره می رود.

237

آزمودنی شکایت های جسمانی، علایم افسردگی و اضطراب را دارد و در اعتماد کردن به دیگران مشکل دارد.

2-خرده مقیاس های هریس- لینگوز ودرونگرایی اجتماعی:

افسردگی ذهنی(D1):نمره 94=T نشان می دهد که آزمودنی شناخت های او شناخت کارآمدی نیست، بیشتر اوقات احساس ناخشنودی، غمگینی یا افسردگی دارد،احساس عصبانیت و ناراحتی می کند،و در توجه و تمرکز مشکلاتی دارد.

کندی روانی حرکتی(D2):نمره90 =T نشان می دهد که آزمودنی احساس بی تحرکی و انزوا می کند و توان کنار آمدن با فعالیت های روزمره را ندارد و از دیگران دوری می کند.

بد کارکردی بدنی (D3):نمره 78=T نشان می دهد که آزمودنی نسبت به عملکرد بدنی خود اشتغال خاطر دارد و از سلامت خوبی برخوردار نیست.

ملال ذهنی (D4):نمره 93=T نشان دهنده انرژی پایین، بدبینی، لذت کم از زندگی، اشکال در تمرکز و توجه، اشکال در حافظه، و بی احساسی است.

 


مبلغ واقعی 25,000 تومان    35% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 303

برچسب های مهم

عصر ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما