عصر ایران

محل لوگو

نمونه اجرا شده آزمون نئو (نمونه انجام شده تست نئو ) نمونه اول


نمونه اجرا شده آزمون نئو (نمونه انجام شده تست نئو ) نمونه اول

نمونه انجام شده آزمون نئو

نمونه تفسیر آزمون نئو

نمونه تفسیر نئو - نمونه آزمون شخصیت نئو

 

تعداد صفحات: 13

نوع فایل: WORD

 

قسمتی از متن:

مشخصات ازمودنی

معاینه وضعیت روانی

تشخیص پنج محوری DSM-IV-TR

آزمون NEO:

1-عبارت های بدون پاسخ

2-کنترل اعتبار

3-محاسبه نمرات مقیاس ها و شاخص ها

4-توصیف کلی شخصیت بر مبنای عوامل 5 گانه

5-تفسير تفصيلي

6-همبسته هاي شخصيتي

7-فرضيه هاي باليني و دلالت هاي درماني

8-ثبات پروفايل

9-گراف هاي سبك شخصيتي

 

توصیف کلی شخصیت بر مبنای عوامل 5 گانه

اين فرد داراي درجۀ بسیار بالايي از بي ثباتي هيجاني نيز است. داشتن احساسات منفي همچون ترس، غم، برانگيختگي، خشم، احساس گناه، احساس كلافگي دائمي و فراگير مبناي مقياس عصبيت(N) را تشكيل مي دهند، در هر صورت N در برگيرندۀ عناصري بيش از آسيب پذيري به ناخوش احوالي روان شناختي است. فرد داراي نمره خیلی بالا در N، به احتمال بيشتري داراي باورهاي غيرمنطقي است و قدرت كمتري در كنترل تكانه ها دارد و درجه هاي انطباق ضعيف تري با ديگران و شرايط فشار رواني را نشان مي دهد. همچنين فرد داراي نمره خیلی بالا در اين شاخص ممكن است در معرض خطر ابتلا به برخي از اختلالات رواني باشد.

آزمودنی موردنظر در شاخص برون گرایی نمره پایینی گرفته است. برون گراها افرادی اجتماعی هستند. افزون بر دوستدار دیگر بودن و تمایل به شرکت در اجتماعات و میهمانی ها، این افراد در عمل قاطع، فعال و حراف یا اهل گفتگو هستند. این افراد هیجان و تحرک را دوست دارند و برآنند که به موفقیت در آینده امیدوار باشند.

نمرة فرد در مقیاس توافق پایین می باشد که نشان می دهد فردی بدگمان و مظنون به دوستی بوده و نگرش مثبتی به ماهیت انسان ندارد. از دیگر ویژگی های این افراد وادار کردن دیگران برای انجام کارها طبق خواستة خود می باشند و نیاز های خود را مقدم بر نیاز های یگران می دانند. وی آماده برای رقابت با دیگران برای نظرات خود می باشد. این افراد بیشتر عمل گرا هستند.

نمرة فرد در مقیاس بازبودن خیلی بالا می باشد که با ویژگی های همچون : فردی که رویاپردازی را وقت تلف کردن دانسته و دارای تصورات محدودی است. او همانند بیشتر افراد به زیبایی، موسیقی، هنر ، شعر، و طبیعت اهمیت می دهد و واکنش های احساسی و هیجانی او دارای تنوع و شدتی در حد متوسط است. وی از فعالیت های جدید و متنوع لذت می برد و نیاز شدیدی به تنوع در زندگی دارد. او دارای درجه های بسیار بالایی از کنجکاوی های ذهنی است و در باورهای اخلاقی، سیاسی و اجتماعی خود میانه روست.

سرانجام اينكه نمره هاي اين فرد در شاخص وجداني بودن، پایین است. مردان داراي نمرۀ در اين دامنه، در حد کمی از نياز براي موفقيت قرار داشته و مي توانند براي استفاده از تفريحات، كارهاي خود را كنار بگذارند. و آنها در حد پایینی داراي برنامه و سازماندهي رفتار خود هستند و در كارها قابل اعتماد نبوده و داراي درجه هاي پایینی از نظم دروني و پيگيري كارها هستند.

 


مبلغ قابل پرداخت 6,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

عصر ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما