عصر ایران

محل لوگو

آزمون انجام شده میلون (نمونه دوم)


آزمون انجام شده میلون (نمونه دوم)

آزمون انجام شده میلون - نمونه انجام شده میلون

 

تعداد صفحات: 8

نوع فایل: WORD

 

قسمتی از متن:

 

شرح حال روانپزشکی

اجرا و نمره گذاری

تفسیر گام به گام

1- تعیین روایی نیمرخ

2- تفسیر مقیاس های اختلال شخصیت

3- تفسیر مقیاس های نشانگان بالینی

4- ارائه برداشت تشخیصی

5- شرح دلالت ها و توصیه های درمانی

 

 

2- تفسیر مقیاس های اختلال شخصیت

مقیاس های آسیب شدید شخصیت برافراشتگی نشان نمی دهد؛ اما در مقیاس های الگوی شخصیت بالینی فقط در مقیاس منفی گرا (نافعال – پرخاشگر یا دو سوگرای فعال) برافراشتگی متوسط (BR8A=70) وجود دارد و آزمودنی دارای کد تک قله 8A می باشد.

در تفسیر این برافراشتگی می توان گفت ویژگی اصلی آزمودنی آمیزهای از تسلیم و پیروی همراه با آزردگی و مخالفت است که معموال آزردگی خود را به راه های تکانشورانه و غیر عادی نشان می دهد. با وجود این، احساس می کند آزردگی و خشم ،هیجان قابل قبولی برای او نیست ،در نتیجه احساس گناه و تعارض بر زندگی اش سایه افکنده است . این سبک تعارض آمیز درونی ،برونی شده و مشکلاتی را در روابط میان فردی به وجود آورده است.

او فردی دمدمی، شکوه گر و به طور متناوب متخاصم است . در یک لحظه ممکن است خشمگین و لجباز باشد ،اما لحظه ای بعد احساس گناه کرده و شرمنده می شود.

مراجع ممکن است منفی گرایی خود را به روش های غیر مستقیم، نشان دهد از جمله مسامحه و ناکارآمدی ،رفتار لجبازانه که موجب کاهش رضایت خاطر دیگران می شود. ممکن است آزردگی خود را با اظهار نظرهای نیش دار و گزنده ، شکوه کردن و ابراز تنفر از دیگرا نشان دهد.

این ناخرسندی مزمن به صورت بدبینی ،ناامیدی و بدگمانی نشان داده می شود.آزمودنی نسبت به اینکه نگرش و رفتارش موجب طرد از سوی دیگران می گردد، بینش اندکی دارد و در صورت طرد ،احساس خواری ،رهاشدگی ،سرخوردگی و ناسپاسی می کند.

نمرات نرخ پایه نزدیک به نقطه برش در مقیاس های اسکیزوئید، مانیک و افسرده خویی(BR1=71، BRN=72 ،(BRD=72 مشکلات در روابط میان فردی ،نوسان های خلقی، و بی ثباتی در هیجانات ، احساس بدبینی ،ناامیدی و احساس گناه را تا اندازه ای تایید می کند.

 


مبلغ قابل پرداخت 7,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 221

برچسب های مهم

عصر ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما