عصر ایران

محل لوگو

گزارش کار آزمایش احساس سرما و گرما - آزمایش احساس سرما و گرما


گزارش کار آزمایش احساس سرما و گرما - آزمایش احساس سرما و گرما

گزارش کار آزمایش احساس سرما و گرما

 

تعداد صفحات: 3

نوع فایل: WORD

 

فهرست مطالب:

هدف

مقدمه

نمونه

روش آزمایش

نتیجه گیری

 

بخشی از متن فایل:

نمونه :

نمونه این آزمایش ازیک نفر تشکیل می شود. ولی آزمایش درمورد سه نفرانجام گرفت ونتایج یکسانی به دست آمد.

روش آزمایش :

ازآزمودنی خواستیم تا دست خد را دریک ظرف و دست دیگرش را درظرف دیگر قراردهد وحدود 5 دقیقه دستهای خود را درآب نگه دارد و نظر خود را راجع به گرمی وسردی آب بگوید. آزمودنی اظهارداشت که درابتدا آب 30درجه سرد و آب 40درجه گرم بوده است. اما پس از5دقیقه، دیگراحساس گرما یا سرما نمی کند. دراین مورد می توان نتیجه گرفت که چون حرارت آب 30 درجه کمتر از حرارت متوسط پوست یعنی33 درجه است، بنابراین آزمودنی احساس سردی می کند. در مورد آب40 درجه، چون حرارت آن بیشتر از حرارت متوسط پوست است احساس گرمی می کند. همین پدیده وقتی اتفاق می افتد که دریک روز گرم تابستان وارد استخر می شویم. نخست احساس می کنیم که آب سرد است اما پس از مدتی دیگراحساس سرما نمی کنیم. هنگامی هم که ازاستخر بیرون می آییم خورشید گرمتر از قبل به نظر می رسد.

در مرحلۀ بعد ظرف خالی را از آب ولرم(حدود35 درجه) پر کردیم واز آزمودنی خواستیم با سرعت دستان خود را به طور همزمان در این آب قرار دهد وآنچه را احساس می کند بیان کند. آزمودنی بیان کرد که دستی که قبلاً در آب 30درجه بوده، آب را گرم ...


مبلغ قابل پرداخت 15,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 129

برچسب های مهم

عصر ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما