عصر ایران

محل لوگو

ازمایش دقت مسیر - گزارش کار آزمایش دقت مسیر - لرزش سنج v پیرون


ازمایش دقت مسیر - گزارش کار آزمایش دقت مسیر - لرزش سنج v پیرون

گزارش کار آزمایش دقت مسیر (آزمایش لرزش سنج پیرون)

 

تعداد صفحات: 7

نوع فایل: WORD

+ فایل هدیه: فایل توضیحات آزمایش دقت مسیر

 

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

هدف

ابزار آزمایش

روش آزمایش

تحلیل

 

بخشی از متن فایل:

این آزمایش در دو موقعیت انجام می‌گیرد:

1- موقعیت حرکتی

2- موقعیت سکونی

موقعیت حرکتی: در این مرحله از آزمایش، پس از توضیحات آزماینده درباره نحوه آزمایش و چند مرحله تمرین آمادگی، آزمودنی در مقابل دستگاه می‌ایستد و بدون اینکه بازو و ساعد او به بدن یا جای دیگری تکیه داشته باشد قلم فلزی را در ابتدای دو شاخه دستگاه نگه ‌داشته و با اعلام شروع آزماینده، آن را در جهت انتهای دوشاخه با دقت پیش می‌برد. مدت زمان این مرحله 5 تا 10 ثانیه در نظرگرفته‌ می‌شود. آزماینده در هر کوشش آزمودنی به محض تماس قلم با شاخه‌های V، محل برخورد را به سانتی‌متر و میلی‌متر یادداشت کرده و آزمایش را تکرار می‌کند. آزمودنی در سه جهت مقابل، افقی راست و افقی چپ و برای هر جهت ده کوشش انجام می‌دهد. آزماینده در هر سه وضعیت محل برخورد قلم با مسیر را در یک جدول یادداشت کرده و پس از چند دقیقه استراحت به کوشش بعدی می‌پردازد.

موقعیت سکونی: در این مرحله آزماینده از آزمودنی می‌خواهد که در سه وضعیت قبل قلم فلزی را در مقابل عدد 4 سانتی‌متر که فاصله دوشاخه 8/2 میلی‌متر است، به مدت یک دقیقه بدون اینکه به دوشاخه برخورد کند، نگه‌دارد. آزماینده در 20 ثانیه اول تعداد خطاهای آزمودنی را در نظر نمی‌گیرد ولی برای 40 ثانیه بعدی تعداد خطاها را از روی شمارشگر یادداشت می‌کند.

تحلیل

میانگین نتایج به‌دست آمده روشن می‌کند که بین افراد مختلف از نظر توانایی روانی-حرکتی تفاوت معناداری وجود دارد و از آنجا که انحراف استاندارد مقادیر به‌ دست آمده چندان زیاد نیست اثر خطا را می‌توان ناچیز در نظر گرفت. این مطلب با مشاهده نمودارها نیز به وضوح قابل مشاهده است. برای هیچ یک از آزمودنی‌ها چه در حالت سکونی و چه در حالت حرکتی تفاوت 3 میانگین به ‌دست ‌آمده از حالت‌های مستقیم، چپ و راست زیاد نیست که نشان‌ دهنده این است .............

 


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 227

برچسب های مهم

عصر ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما