عصر ایران

محل لوگو

آزمایش آستانه مطلق تماس (گزارش کار آزمایش آستانه مطلق تماس)


آزمایش آستانه مطلق تماس (گزارش کار آزمایش آستانه مطلق تماس)

آزمایش آستانه مطلق تماس - سوزن لامسه سنج

آزمایش حساسیت پوستی در روانشناسی تجربی

 

تعداد صفحات: 12

نوع فایل: WORD

 

 

قسمتی از متن:

چكيده

مقدمه

ادبيات تحقيق

وسايل مورد نياز

نتایج

بحث و تعبير و تفسير

پیوست

 

 

جعبه لامسه سنج سوزني، يك عدد چشم بند، يك عدد مداد، و يك برگ كاغذ براي ثبت اطلاعات. ابتدا آزمودني با آرامش روي صندلي مي نشيند و چشم بندي را روي چشم هاي خود قرار مي دهد. بعد روي ناحيه برجسته زير انگشت شست وي روي كف دستش دايره اي به اندازه سكه اي 10 توماني رسم مي كنيم. اين ناحيه از دست نسبت به بقيه جاهاي آن حساس تر است و ضمناً با اين كار حواس آزمودني را متمركز يك نقطه براي آزمايش مي نماييم. آزماينده سوزن هاي آزميش را در آن نقطه قرار مي دهد.

جعبه لامسه سنج شامل سوزن هايي از 01/0 گرم تا 1 گرم است و آزمايشگر ابتدا محركي را از پايين‌تر از حد آستانة مطلق آزمودني است را به آن وارد مي كند (مثلا 01/0 گرم). بعد محركي را كه بالاتر از سطح آستانه مطلق است را به آن وارد مي كند، مثلاً15/0 گرم آزمايشگر مي بايست هر كدام از سوزن‌ها را 10 بار (البته انتخاب سوزن ها بايد تصادفي باشد). به آزمودني بزند. نحوه وارد كردن سوزن خيلي مهم است- تا آنجا كه ممكن است بايد از تماس دست او با آزمودني جلوگيري شود و سوزن را نيز با فشار وارد نكند. هم چنين نبايد سوزن روي پوست آزمودني كشيده شود. سپس نتايج بدست آمده را در جدول كه به پيوست ارائه مي گردد ثبت مي نماييم بعد تعداد موارد حس شده و نشده را جمع مي كنيم و براي هر وزنه درصد مي گيريم اگر در وزني خاص در %50 موارد وي احساس كرده بود آن نقطه، نقطه %5 يا نقطه حد آستانه مطلق است اگر نبود نقاطي را كه بالاتر و پايين تر از %5 بوده را ثبت كرده و طبق روشي كه در پيوست ارائه مي گردد نقطه %50 را محاسبه مي نماييم.


مبلغ قابل پرداخت 12,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 417

عصر ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما