عصر ایران

محل لوگو

یک نمونه گروه سنجی - آزمایش روابط متقابل اشخاص وجامعه سنجی


یک نمونه گروه سنجی - آزمایش روابط متقابل اشخاص وجامعه سنجی

عنوان آزمایش:

آزمایش روابط متقابل اشخاص وجامعه سنجی - گروه سنجی مورنو

آزمون جامعه سنجی - جدول سوسیوگرام - پرسشنامه گروه سنجی

 

تعداد صفحات: 10

نوع فایل: WORD

 

قسمتی از متن:

هدف

نمونه

روش اجرا

نتایج

پرسشنامه

 

براساس اطلاعات جدول دو بعدی وطبقه بندی اعضا براساس پذیرش اجتماعی معلوم شد که دانش آموزK، ستاره گروه است که بیشترین تعداد آرا را بدست آورده وD عضومنفرد یا مطرودترین عضو می باشد.

با بررسی پرسشنامۀ 16سؤالی علت این انتخاب وعدم انتخاب معلوم می شود. عضوK به دلیل اینکه به دوستانش احترام می گذاردوهمیشه به آنهاکمک می کند مورد پذیرش واعتماد دیگران قرارمی گیردواز محبوبیت بالایی برخورداراست. در موردعضوDهمانطورکه ازپرسشنامه برمی آیدبه دلیل کثیف بودن طرد می شود به عبارتی دیگرکسی او را به عنوان دوست و همکارانتخاب نمی کند.

ازلحاظ گسترش عاطفی، طبق جدول دوبعدی وطبقه بندی اعضا براساس همین شاخص،افرادC,I,L بالاترین میزان گسترش عاطفی را دارا هستند؛یعنی نسبت به بقیۀاعضا بیشتربه دیگران اعتماد می کنند وهمکاری آنها را می طلبند. اما افرادE,H,K که کمترین میزان گسترش عاطفی را دارند تمایل به انزوا را نشان می دهند،ازدیگران کناره گیری می کنند وبه آنها اعتمادی ندارند.


مبلغ قابل پرداخت 9,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 422

برچسب های مهم

عصر ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما