عصر ایران

محل لوگو

آزمایش حرکت ظاهری - گزارش کار آزمایش حرکت ظاهری


آزمایش حرکت ظاهری - گزارش کار آزمایش حرکت ظاهری

گزارش کار آزمایش حرکت ظاهری

 

تعداد صفحات: 3

نوع فایل: WORD

 

فهرست مطالب:

هدف

وسایل آزمایش

نمونه

روش آزمایش

 

بخشی از متن فایل:

روش آزمایش :

نقطۀ کوچکی را وسط کاغذ سفید گذاشتیم و سپس با ماژیک مستطیلی به ابعاد 16 >< 10 سانتی متر روی یک قطعه سلفون رسم کردیم. سلفون را طوری روی کاغذ قرار دادیم که نقطه در داخل مستطیل و در نزدیکی یکی از زوایای آن باشد.سلفون را به آرامی به حرکت درآوردیم و از آزمودنی خواستیم تا به نقطه خیره شود و راجع به حرکت آن نظر بدهد . آزمودنی اظهار داشت نقطه در خلاف جهت حرکت مستطیل به حرکت در آمده است. بنابراین تغییر زمینه(مستطیل) نسبت به نقش(نقطه) نقش زیادی در ادراک حرکت القائی دارد.

سپس نقطه را به زوایای مستطیل نزدیکتر کردیم و سلفون را به حرکت درآوردیم آزمودنی اظهار داشت که نقطه با سرعت بیشتری حرکت می کند. از این قسمت نتیجه می گیریم که هر چه تغییرات چار چوب و زمینه نسبت به هدف یا نقش بارزتر و مشهودتر باشد ادراک حرکت القائی بیشتر است.

در قسمت بعد سرعت حرکت زمینه(مستطیل) را تغییر دادیم. حرکت را آهسته تر کردیم آزمودنی گفت حرکت نقطه(حرکت القائی) بیشتر شده است. وقتی سرعت حرکت را افزایش دادیم میزان ادراک حرکت


مبلغ قابل پرداخت 15,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 110

برچسب های مهم

عصر ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما