عصر ایران

محل لوگو

تست سرعت ضربه زدن - گزارش کار تست سرعت ضربه زدن


تست سرعت ضربه زدن - گزارش کار تست سرعت ضربه زدن

گزارش کار آزمایش تست سرعت ضربه زدن

 

تعداد صفحات: 12

نوع فایل: WORD

 

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

شیوه‌ی آزمایش

عوامل موثر بر سرعت ضربه زدن

هدف

وسایل آزمایش

شیوه آزمایش

نتایج

تحلیل نتایج

منابع

 

بخشی از متن فایل:

آزمودنی ابتدا چند بار به صورت تمرین و آمادگی، با دستگاه کار می‌کند و سعی می‌کند که هرچه سریع‌تر با دست خود بر روی دکمه‌ی ضربه‌خور، ضربه بزند. آزماینده مواظبت می‌کند تا آزمودنی واقعاً با قسمت ساعد کار کند. به عبارت دیگر آزمودنی باید از حرکات مفصل آرنج استفاده کند نه از حرکات و لرزش‌های ارادی دست. بعد از تمرین و سازگاری آزمودنی با شیوه‌ی کار، آزمایش واقعی به ترتیب زیر شروع می‌شود:

آزمودنی دست خود را روی دکمه‌ی صفر می‌گذارد تا دستگاه آماده به شمارش شود. با فرمان «شروع کنید» که بعد از فرمان «آماده باش» داده می‌شود، آزمودنی انگشت اشاره‌اش را از روی دکمه‌ی ضربه خور برداشته و با سرعت هرجه تمام‌تر و با دستی که تسلّط دارد (دست غالب) ضرباتی وارد می‌آورد. چون که ما قصد داریم از این آزمایش متوجّه تعداد ضربات در یک ثانیه شویم، از قبل دستگاه را بر روی یک ثانیه تنظیم می‌نماییم. وقتی این زمان به پایان رسد دستگاه خودبه‌خود شمارش ضربات را متوقّف و ثبت می‌کند. آزماینده تعداد ضربات را یادداشت می‌کند. این عمل باید سه مرتبه انجام شود. در مورد دست غیرغالب نیز این عمل تکرار می‌شود و به همین صورت ثبت می‌گردد. در پایان کار آزماینده میانگین تعداد ضربات را حساب کرده و به عنوان تعداد سرعت ضربه‌ی آزمودنی به حساب می‌آورد.

نتایج

ما نیز این آزمایش را در مؤسّسه بر روی سه نفر آزمودنی انجام دادیم. هر یک از دانش‌پژوهان درکلاس این عمل را بر روی سه نفر انجام دادند. تعداد دانش‌پژوهان سیزده نفر می‌باشد. در جدول زیر هم نتایج آزمودنی‌های بنده و هم نتایج آزمودنی‌های کلّ کلاس آمده است:

.............


مبلغ قابل پرداخت 12,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 227

برچسب های مهم

عصر ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما