عصر ایران

محل لوگو

تست اوزرتسکی


تست اوزرتسکی

آزمون تبحر حرکتی برونینکس اوزرتسکی

شامل: هشت خرده آزمون (46بخش) + روایی و پایایی + فرم خام ثبت نتایج

تعداد صفحات: 52

نوع فایل: WORD قابل ویرایش

 

قسمتی از متن:

خرده آزمون ۳ - (هماهنگی دو دوستی):

این خرده آزمون شکل ۸ آزمایشی است.

آزمایش ۱از خرده آزمون ۳ (ضربه زدن یک درمیان با پاها در حین ترسیم دایره با انگشتان):

آزمونگر بر روی صندلی روبروی آزمودنی می نشیند و از او میخواهد که بازویش را در حدود یا کمی پایین تر از شانه قرار داده و انگشتان اشاره اش را به سوی آزمونگر بگیرد. آزمودنی باید یک انگشت اشاره را در جهت عقربه های ساعت و دیگری را در جهت مخالف حرکت دهد و به طور همزمان پاها را به صورت یک درمیان به زمین بزند (شکل ۷). آزمودنی ۹۰ ثانیه وقت دارد تا ۱۰ ضربه پی درپی به طور صحیح به زمین بزند. امتیاز به شکل قبول / مردود ثبت می شود. آزمونگر از ابتدا زمان می گیرد و وقتی ضربه ها ریتم منظمی یافت، شمارش را آغاز می کند. در شرایطی که ریتم ضربه ها به هم خورد، ضربه ها متناوب نبود، رسم دایره با انگشتان دودست همزمان نبود، برای رسم دایره از مچ و ساعد استفاده می شد و یا دایره ها کامل نبود،آزمونگر تذکر داده و شمارش را مجدداً آغاز می کند.

آزمایش ۲ از خرده آزمون ۳ (ضربه زدن با دست و پا به صورت همسو):

آزمودنی پشت میز می نشیند و آزمونگر طوری در کنار او قرار میگیرد که بتواند حرکت پاهای او را ببیند. آزمودنی باید با پا و انگشت اشاره یک طرف بدن خود به طور همزمان به میز ضربه بزند و این کار را با جهت مخالف تکرار کند (شکل ۸). آزمودنی ۹۰ ثانیه وقت دارد تا ۱۰ ضربه پیدرپی و صحیح با دست وپا انجام دهد. امتیاز به شکل قبول / مردود ثبت می شود. آزمونگر از ابتدا زمان میگیرد و وقتی ضربه ها ریتم منظمی یافت، شمارش را آغاز می کند. در صورت صحیح نبودن حرکت و ریتم آن، آزمونگر تذکر داده و شمارش را مجددا آغاز می کند.


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 262

برچسب های مهم

عصر ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما