عصر ایران

محل لوگو

پروتکل قصه درمانی - پکیج قصه درمانی - قصه درمانی گروهی کودکان


پروتکل قصه درمانی -  پکیج قصه درمانی - قصه درمانی گروهی کودکان

تعداد جلسات: (13 جلسه + 7 فن)

تعداد صفحات: 9

نوع فایل: PDF و WORD قابل ویرایش

 

بخشی از متن فایل:

وسایل لازم برای قصه درمانی

وسایل مورد استفاده به ترتیب عبارت بودند از :

کارت احساسات : شامل صورتک های ساده با حسهای : خشم ، شادی ، ناراحت ، نگران ، غم ، ترس ، خوشحال .

اشیاء : شامل توپ ، ماشین اسباب بازی ، عروسک ، جارو ، تفنگ ، پاپت ، تخته و ماژیک ، مداد مشکی و کاغذ ( لازم به ذکر است که از اشیاء نام برده تماماً و یکجا در تمامی جلسات استفاده نشده است ، در شرح جلسات توضیح داده می شود که در هر جلسه از کدامین یک از این ابزار استفاده شده است ).

قصه : 9 قصه محقق ساخته در ارتباط با مسائل و در گیریهای عاطفی و رفتاری کودکان مبتلا به نشانه­های لجبازینا فرمانی ، گرد آوری شده است . که براساس سنجش مؤلفه های اختلال لجبازینافرمانی در پرسشنامه (CSI – 4) توسط پژوهشگر تدوین شده است و تطابق این قصه ها با معیارهای سنجش توسط استاد راهنما تأیید شده است .

....

جلسه اول :

هدف : آشنایی اعضای گروه با یکدیگر ، اطلاع کودکان در فعالیتهایی که قرار است در جلسات اجرا شود و آشنایی با انواع احساسات .

شرح : در ابتدا مشاور خود را به اعضای گروه معرفی نمود . توضیحی درباره برنامه مورد نظر و کیفیت آن داده و از کودکان خواست خود را به اعضای گروه معرفی نمایند . سپس به بیان قوانین گروه پرداخت . در انتها برای ایجاد انطباق بیشتر کودکان با شرایط کلاس و جو صمیمانه تر ، همراه با اجرای یک بازی کوتاه ، کودکان با انواع احساسات آشنا شدند .

بازی انجام شده در این جلسه ، بازی آدم آهنی بود که ابتدا درمانگر شروع کرد و پس از یادگیری بازی، خود کودکان با هم انجام دادند ، به این صورت که از کودک که نقش آدم آهنی را بازی می کرد خواستیم که احساسات را نمایش دهد . مثلاً : آدم آهنی خوشحال باش ، آدم آهنی عصبانی باش، آدم آهنی ناراحت باش و ...


مبلغ واقعی 25,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 17,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

عصر ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما